כאשר מרבית הגולשים כבר רוצים "להקיא" מפרסומות ובנו אינספור מגננות להתעלמות מכל פרסומת שהם רואים בעת הגלישה באינטרנט הרי שאחת האפשרויות הטובות ביותר עבורנו לייצר חשיפה גדולה ואיכותית לעסק היא באמצעות פרסום כתבות ברשת. שיווק באמצעות תוכן היא טכניקת פרסום מוכרת ופופולרית מאוד בשנים האחרונות, בעקבות אותם שינויים שעברו מנועי החיפוש ובראשם גוגל וכן בעקבות השינויים בתפיסה של קהל הגולשים. כיום ניתן לפרסם כתבה שתעניק ערך רב לגולש, לגרום לו להתעניין בתכנים נוספים ובבניית יחסי אמון לטווח ארוך ועל ידי כך לקרב אותו לביצוע רכישה בעסק.
כיצד קניית כתבות ופרסומן ברשת יכול לעזור לעסק שלי?
קניית כתבות ופרסומן ברשת היא טכניקת שיווק מבוססת תוכן והיא תורמת לעסק בכמה אספקטים:
- קידום אורגני – פיזור קישורים ברשת וקבלת קישורים נכנסים לאתר שלכם תתרום לשיפור הסמכות והמוניטין של האתר בעיני גוגל. בניית קישורים הוא חלק בלתי נפרד ואף קריטי בקידום אתר בגוגל.
- יחסי ציבור ומוניטין חיובי – פרסום תוכן בעל ערך והפצתו ברשת עבור הגולשים יאפשר להם לקרוא את התכנים שלכם, ללמוד מכם, לאהוב אתכם על כך שחלקתם את הידע והניסיון שלכם אתם ולהחזיק מכם כמבינים עניין או אפילו מומחים בתחום שלכם.
- יצירת חשיפה ובניית יחסים עם הלקוחות – ככל שיהיו יותר מאמרים שלכם ברשת כך תגיעו לקהל גדול יותר ותרחיבו את החשיפה למותג שלכם. אם התכנים בעלי ערך אמיתי עבור הגולשים שלכם הם יעריכו אתכם ויתחילו לסמוך עליכם. לאט לאט הם יקראו עוד תכנים שלכם, יגיבו, ישתפו ובבוא הזמן גם ירכשו מכם מוצרים ושירותים יותר בקלות.
- מינוף אפשרויות השיתוף ליצירת חשיפה גדולה יותר בחינם – תוכן יותר קל לשתף ויותר אנשים משתפים אותו מבחינה סטטיסטית. מעל או מתחת למאמרים יש לרוב כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות המעודדים את שיתוף הכתבה. יותר שיתופים = יותר חשיפה לכתבה שלכם וגם יותר סמכות לעמוד בגוגל כך שהקישור שיוצא ממנו לאתר שלכם הופך להיות איכותי יותר.
מהם יחסי ציבור באינטרנט וכיצד זה תורם לי?
יחסי ציבור באינטרנט הם למעשה כיצד הגולשים רואים אתכם ואת המותג שלכם ומה הם מרגישים לגביכם. כך למשל מה הם חושבים לגבי האמינות שלכם, המקצועיות שלכם, המוצרים שלכם, כשהם קוראים המלצות עליכם ועוד. קניית כתבות ופיזורם באינטרנט יכול לעזור המון ליחסי הציבור שלכם ולהגברת החשיפה למותג שלכם.
איך זה עובד הלכה למעשה?
נכנסים לאתר ספונסרד, עוברים על רשימת האתרים האפשריים לפיזור, בוחרים באיזה אתר לפרסם, מצרפים את הכתבה (או מציינים שאתם רוצים שכותבי ספונסרד יכינו את הכתבה עבורכם) ומבצעים את ההזמנה. לאחר התשלום ההזמנה שלכם תתקבל ותועבר לטיפול. הקישור שלכם יתקבל במהרה עם פיזור המאמר (בדרך כלל עד 24 שעות ממועד ההזמנה).
אילו תכנים לפזר ומי כותב אותם עבורי?
בשלב הראשון יהיה עליכם להגדיר את המטרות שלכם ואת קהל היעד שלכם. כך תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן המותאמת להשיג את אותן מטרות. כעת תוכלו להכין רשימת נושאים לתכנים שעשויים לעניין את הגולשים שלכם ולספק להם ערך אמיתי. אם אתם לא יכולים להכין את התכנים בעצמכם תוכלו לשכור חברת תוכן שתעשה זאת עבורכם או כמובן לבצע את ההזמנה דרך מערכת ספונסרד בצורה פשוטה ומהירה.
איך להזמין כתבות יחסי ציבור בספונסרד?
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את האתר אליו אתם רוצים להעלות כתבה, להוסיף את הכתבה שלכם ולהשלים את הליך התשלום. לאחר מכן המאמר שלכם יפורסם באתר המבוקש ואתם תקבלו את הקישור אל המאמר. שיווק מבוסס תוכן יהיה אפקטיבי אם תתמידו בפיזור של כמה מאמרים בחודש לפחות לצורך קידום המותג שלכם ולאורך זמן עד שתצטבר ברחבי הרשת כמות יפה של מאמרים שלכם הצוברת חשיפות ומוניטין.