פרסום תוכן שיווקי

פרסום תוכן

תוכן היא צורת תקשורת מרכזית בעולם השיווק בכלל והדיגיטל בפרט. באמצעות כתיבה ושיתוף של תוכן אנו יכולים להגיע אל אנשים אחרים, לגעת בהם, להעביר מסר, להביע דעה ולהשפיע על הפעולות והמחשבות של הקוראים לגבי מה שאנו כותבים. פרסום תוכן שיווקי ברשת יכולה לסייע לכם רבות לעסק שלכם, בין אם על ידי הקרבת הקהל אליכם, שיפור הסיכוי שהוא ישתף את התוכן ויצירת חשיפה גדולה יותר ועד הנעת הקהל לפעולה באחוזים גבוהים יותר ושיפור המכירות וההכנסות בעסק. תוכלו לפרסם את התוכן השיווקי שלכם באמצעות הרשתות החברתיות, באמצעות האתר שלכם וכמובן גם באמצעות שירותי פרסום הכתבות של ספונסרד.

מה זה תוכן שיווקי?

תוכן שיווקי הוא תוכן המונע מתוך מטרה מסוימת שהיא מעבר להצגת מענה לשאלה כלשהי. תוכן מסוג זה ידחוף יותר את הקורא לבצע פעולה מסוימת, יעיר בתוכו את הרגש ויציף את הצורך. תוכן שיווקי יציג את היתרונות והפתרונות שמציע המוצר/האדם/העסק/השירות ויכוון את הקורא לצרוך את אותו מוצר או לפנות אל אותו אדם או בעל עסק כבר עכשיו.

מה ההבדל בין תוכן שיווקי ותוכן אינפורמטיבי רגיל?

תוכן אינפורמטיבי הוא תוכן שנותן מענה לשאלה מסוימת בדרך כלל. הוא נותן הוראות, מידע יבש, כמו פירוש למילה במילון. אדם המחפש מדבר על קידום אתרים למשל ימצא מאמר בנושא קידום אתרים עם מידע על התחום וקצת הסברים על נושאים שונים בתחום הקידום אך המאמר לא "יטריף" את הגולש להתחיל את הקידום של האתר שלו, הוא לא יניע את הגולש לפעולה ליצור קשר עם חברת הקידום לברר פרטים אודות שירותי הקידום שלה. המאמר ייתן תשובה לשאלה מסוימת, מידע או הוראות בנוגע לנושא מסוים ושם זה בדרך כלל יגמר. זה מה שמאפיין מאמרי קידום אתרים בדרך כלל המפורסמים ברחבי הרשת כדי להכניס קישור חוזר לאתר העסק. פרסום תוכן שיווקי באמצעות ספונסרד הוא הרבה יותר מכך. לתוכן עצמו יש משמעות מעבר לכתיבה היבשה והיא כוללת גם הנעה לפעולה של הגולש ורצון אמיתי ללמוד עוד אודות הכותב או העסק המיוצג במאמר.

כיצד כתיבת תוכן שיווקי יכולה לתרום לנו לשיפור המכירות בעסק?

  • כתיבה שיווקית נכתב בדרך כלל עם יותר תשוקה ואמוציונאליות אשר מועברת ישירות אל הגולש כאשר הוא קורא את המאמר. גולש אמוציונאלי יהיה בעל סיכוי גבוה יותר לבצע פעולה.
  • כתיבה שיווקית מכוונת לביצוע פעולה מסוימת: השארת פרטים באתר, רכישת מוצר או שירות, פניה בצ'אט, הורדה של ספר, הרשמה לתפוצה, עשיית עוקב בפייסבוק, מעבר לעמוד אחר, קריאת מאמר נוסף ועוד. עצם ההנעה לפעולה מגדילה את הסיכוי שתתבצע פעולה כזו ולכן המסנן השיווקי עובד טוב יותר.
  • כתיבה שיווקית תתרום ליותר גולשים לשתף את התוכן שלכם ובכך לייצר יותר חשיפה לתכנים שלכם ללא מאמץ פרסומי נוסף מצדכם.
  • כתיבה שיווקית הוכחה מחקרית כמעלה את אחוזי ההמרה באתרי מסחר אלקטרוני ובאתרים של בעלי עסקים המשווקים מוצרים ושירותים אונליין.

כתיבת תוכן שיווקי – טיפים חשובים:

כאשר אתם באים לכתוב תוכן שיווקי חשוב לאפיין תחילה את הפרסונה האמורה לייצג את קהל היעד הממוצע של העסק/המוצר שלכם. מומלץ לכוון את הכתיבה לקהל היעד שלכם. אם התחלתם לכתוב את המאמרים ברבים, כלומר עבור הקהל שלכם – התמידו בזה לכל אורך המאמר. אם החלטתם לכתוב בצורה אישית אל הגולש שלכם הקפידו להשתמש במילים המחברות את אותו גולש או גולשת אליכם באופן אישי.

שירותי ספונסרד וכיצד התוכן השיווקי שלכם משתלב עם פרסום כתבות ברשת?

אתר ספונסרד מציע שירות חדש ומהפכני עבור בעלי עסקים והוא פרסום כתבות יח"צ בלחיצת כפתור. באתר קטלוג של מאות אתרים אפשריים לפרסום וכל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את האתר, לצרף את המאמר ולשלוח אותו לפרסום. בתוך 24 שעות תקבלו עדכון שהמאמר שלכם פורסם ואת הקישור למאמר כמובן. פרסום תוכן שיווקי באמצעות ספונסרד יעזור לכם לייצר חשיפה גדולה יותר למותג שלכם, תסייע בקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל וכן תתרום למוניטין שלכם ושל העסק שלכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים או בצעו את ההזמנה בצורה פשוטה דרך האתר לנוחיותכם.

 

קנייה בטוחה